تصویب رشته های جدید دانشگاه آزاد نی ریز در مقطع دکتری

تصویب رشته های جدید دانشگاه آزاد نی ریز در مقطع دکتری

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز از تصویب رشته های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی خبر داد.

خبرگزاری آیت البرز:  با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسیولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تیاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، علیرضا انوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات موثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد: امیدوارم رشته های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته های واحد نی ریز افزوده شود.

وی با ارایه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز افزود: به لطف تلاش همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه های مختلف هستیم.

به گزارش آیت البرز، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به عنوان مدیر برتر مجتمع های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت جو رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به عنوان فرد تاثیرگذار در راه اندازی و شکل گیری مدارس سما در شهرستان نی ریز و از محمد شبستری به عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب رشته های جدید دانشگاه آزاد نی ریز در مقطع دکتری" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب رشته های جدید دانشگاه آزاد نی ریز در مقطع دکتری"، کلیک کنید.