به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

مراسم واگذاری مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، آیین واگذاری مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش،احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی محمدنبی معاون اول رییس فدراسیون فوتبال، علی خطیر و رضا درویش مدیرعاملان باشگاه های استقلال و پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره دو باشگاه حضور داشتند. 

طبق توافق صورت گرفته 85 درصد از سهام دو باشگاه روز دوشنبه سوم اردیبهشت از طریق بازار سهام فرابورس به متقاضیان واگذار شد که بر این اساس پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام 4 شرکت هلدینگ خلیج فارس متقاضیان خرید سهام باشگاه استقلال و 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس بودند.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه"، کلیک کنید.